10. elokuuta 2015

oho no huhhuh

Mun elämä on taas tosi sekavaa, ja yritän hyväksyy sen faktan että aina olotila ei oo määriteltävissä. Mulla on jotenkin aina kauhee tarve saada vastaus omiin kysymyksiin mut joskus sitä ei vaan saa. Ei vielä. 
Oon yrittäny haalia liikaa hyviä ihmisiä mun ympärille ja sen takia ne aidot ja ihanat on joutunu kärsimään. Oon pahoillani. 

Koska oon onnistunu kusemaam jotenkin kaiken, niin yritän keskittyä siihen ainoaan juttuun mikä on ollut aina ja mihin oon voinu luottaa silloin kun koko muu elämä kaatuu päälle 
teatteri

treenit alkaa taas tänään ja oon onnellinen että pääsen taas sinne missä mulla on hyvä olla

haluun taas löytää itseni, sen vanhan rauhallisen esmen, en pidä tästä esmestä joka säntäilee joka paikkaan niin lujaa ettei saa oikeaa tarttumapintaa mistään 

mutta kaikki kai järjestyy 
ja jos ei niin kyl mä tästä jotain opin 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti