26. heinäkuuta 2014

puolivahingossa




Kaikenlaista.

Pää on täynnä ajatuksia, ne kaikki riistäytyy eri suuntiin ja haluaa kokea uusia asioita. 

Voisin kaiketi kertoa lisäinfoa siitä ihanuudesta, mitä ollaan nyt muutaman päivän ajan treenattu. Kaarna on teoksen nimi ja se tulee ensi-iltaan helmikuussa 2015. Kyseessä on mun eka nuorisoprokkis ja oon erittäin innoissani. 

Tai, olinhan R + J sinänsä nuorisojuttu mut ei kyllä mitenkään lähellä tätä.


Oon innoissani sen takia, että meillä on upea työryhmä ja itse näytelmä on cool ja sit vielä mä pääsen haastamaan itseäni toden teolla. Itseni tuntien tuun kyllä epäilemään taitojani monia kertoja, onhan mulla ollut jo tällä ekalla viikolla epävarmuuden hetkiä. Mut se on sen arvoista.

Oon niin kiitollinen tästä mahdollisuudesta ja siitä et me tehdään mun hyvien kamujen kanssa näin upeaa juttua. Ah. 

Tietysti mua stressaa. Tää tulee vähän epäilyttävään saumaan, kun on toi toinen produktio, Tuhkimo, alla ja lukio pitäisi aloittaa. Mut kyllä mä jotenkin aina selviydyn. Mulla on onneksi moni kamu samassa tilanteessa ja tää blogi tulee varmasti taas pitkästä aikaa olemaan kultainen henkireikä.

Tämä viikko on ollut aika tanssipainotteista, mutta myös jotain näyttelijäntyöllisiä juttuja on tehty. Onnistuin nyrjäyttämään mun nilkan ironisesti treenien jälkeen ja se on tuonu jotain lisähaasteita mut kaikki on ollu kyllä superkivaa. Mulla ei vielä oo ollu kohtaustreenejä mut en malta odottaa et päästään niihin. 

ihana on ollut kesä ja syksystä tulee kiireinen mut varmasti spessu. 


kauneutta, kauneutta ympärilläni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti