6. heinäkuuta 2013

tahtoisin niin kuin toisetkin

 

Kauneus heijastuu meistä kaikista.

Mä oon jotenkin ollut ihmeellisen pohdiskeleva viime aikoina. Kuten viime postauksessa sanoin, protu herätti ajatuksia. Ihan kuin näkisin kaiken uudella tavalla. 

Kesä vilahtaa silmissä. Mä lähden toiseen kotimaahani Turkkiin tiistaina. Eli taas taukoa blogista. Mä oon pahoillani, että näitä postauksia ei tule tarpeeksi säännöllisesti, mutta kesä on vain jotenkin niin täynnä kaikkea. Mä toivoin tältä kesältä paljon, ja niin mä sainkin. Mä jotenkin elän kunnolla taas. 

Musta tuntuu että vietän koko ajan aikaani Helsingissä. Lähden taas huomenna nauttimaan pääkaupungin riennoista ja nautin ystävien seurasta. Mä oon vasta nyt jotenkin tajunnut, kuinka paljon ihania ihmisiä mun elämässä oikeesti on. Ja mä en halua menettää hetkeäkään ilman näitä upeita ilmestyksiä.

Kuten joku on varmasti huomannutkin, mä en oo pystynyt kesän aikana kirjoittamaan teatterista. Mutta tää on ihan kivaa vaihtelua, kun valutan tänne vähän mitä sattuu. Hämmentävää, mutta kivaa.

Mä otan Turkkiin kameran mukaan, niin saisin tänne vähän kuvia lisää. Oon ollu niin tunari ton kuvaamisen kanssa, joten yritän vähän tsempata.

Ei mulla kai muuta. Muistakaa rakastaa. Olette ihania.

4 kommenttia:

  1. Oot ihan älyttömän kaunis Esme!:) näytät ihan joltain julkkikselta tossa kuvassa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Taru, kiitos! Oot ihan hassu :D <3

      Poista
  2. Voi kun kirjotat ihanasti! Ja oot tosi nätti c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et sun blogissa on kunnolla tekstiä, ärsyttää ku nykyään vähintään 7/10 blogeista on semmosia et miljoona kuvaa ja muutama rivi tekstiä. Pidä tää!
    http://pimeanpelko.blogspot.fi/

    VastaaPoista