27. helmikuuta 2013

Kunpa voisit olla ylpee minästä










Uuu, lähestymme kovaa vauhtia kohti 70 lukijaa! Suurimman osan mielestä se on varmaan pieni luku, mut mulle se on valtava. Mä ajattelin aloittaessani tätä blogia, ettei tänne tule ketään.

Sitten siihen olennaiseen, eli teatteriin. Treenejä ei tällä viikolla ole ollut, seuraavat perjantaina. Sinne mun piti opetella ne chasing carsin sanat. Oon nyt kuunnellu sitä melkein kyllästymiseen asti ja yrittäny saada sitä jotenkin päähän.

Se, miksi mä sitä opettelen, liittyy maaliskuiseen promokeikkaan. Oon siellä laulamassa tohon stemmoja. Saa nähdä miten siinä käy.

Mä myös onnistuin hukkaamaan mun plarin! En tajua mitä mä tein, mut nyt se on kadonnut. Sinänsä loistavaa harjoitella repliikkejä ilman käsikirjoitusta. Kaiketi pakko kopioida joltakin se, jos en löydä omaani. Paska homma on se, et oon ehtiny tekemään siihen jo kaikkia tärkeitä merkintojä, liittyen kohtausten sisältöön.

Säätämisiä.


6 kommenttia:

  1. sun blogillas on ihana nimi, ja täällä vallitsee jotenki tosi ihana fiilis :-) huippua, tykkään hirveesti!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei kiva blogi sulla! Tykkään tosi paljon blogisi yksinkertaisesta ulkoasusta ja nimestä:)

    http://sateensoinnut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kivanoloinen blogi! Sulla on melko samanlainen maku, mulla on nimittäin samis koru ja marilyn-herätyskello :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla taitaa olla sitten erityisen hyvä maku ;)

      Poista