4. tammikuuta 2013

Hämmentää mua muuttuen

Muutoksia, muutoksia.

Ensimmäisenä, ulkoasu on muuttunut aika radikaalisti. En jaksanut enää katsoa valkoista tyhjyyttä, joten päätin käyttää yöni uuden ulkoasun etsimiseen. Kello on kolme, mä oon loppu - mutta ainakin sain jotain aikaiseksi. Eihän tämäkään varmaan lopullinen ole, mutta saa kelvata.

Toinen iso muutos tapahtui blogiteksteissä. Kaikki kadonneet. Miksi?
Mä haluan elää tämän vuoden mahdollisimman hyvin, paremmin kuin viime vuonna. Yksi iso askel on katkaista ankeat siteet. Vanhat blogitekstini sisälsivät hyvien oivallusten lisäksi paljon ahdistusta, surua, epävarmuutta ja pelkoa. En halunnut enää ratketa lukemaan niitä, joten tuntui helpottavalta poistaa ne kaikki.

 

Paluu arkeen ei ole ainakaan vielä ottanut tuulta alleen. Mä kamppailen itseni kanssa, yritän olla valvomatta ja avata koekirjoja, mutta en ole edistynyt yhtään.

Ja ai niin, Romeon ja Julian kohtauskatselmukset on 12.1.

akljdkahdkahfaöfikolsjfdsägdg.

Repliikkien opetteleminen on takkuilevaista ja mua pelottaa. Mä pelkään koko ajan mun hermojen puolesta, niiden luotettavuus pääsykokeissakin oli jo  epävarmaa. Mut tällä kertaa mä en saa mokata.
Jännitys vääntää jo nyt mun vatsaa, koko katselmusten ajatteleminen ahdistaa. Mä en saa mokata. En saa. En saa.

 

Mä oon heikko. Ja mun pitäis jaksaa tehdä täydellisesti.
Pelottaa.

Esirippu aukeutuu, uusin värein. Päähenkilö astuu sisään, itkien. Laulu.

6 kommenttia:

  1. sun blogi on jotenkin omaperäinen mikä tekee siitä tosi ihanan! oot myös tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  2. todella jännän oloinen blogi tää! :) Kirjoitat persoonallisesti. Lisää vaan postauksia tulemaan niin saa paremman käsityksen blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mulla on ollut tää blogi jo yli vuoden, poistin vain vanhat postaukset :) luitkohan sä postauksen alun?

      Poista
  3. Harmi että oot poistanu kaikki vanhemmat postaukset. Tästä postauksesta jäi kyllä hyvä vaikutelma, ois ollu kiva lukea vanhempaaki settiä :D.
    Anyway koska tää on eka blogi josta on jääny pelkästään yhen postauksen perusteella semmonen mielikuva, että lisää yhtä hyvää tekstiä on tulossa jään kyllä suurella mielenkiinnolla lueskelemaan! :)
    http://gottashineagain.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Voi sullakin on ihana blogi! tai ainakin siltä vaikuttaisi, taidanpa jäädä seurailemaan ;) - rosie, living my life with stories

    VastaaPoista